9 dagar kvar !

har varken haft tid eller ork till att uppdatera här.. men tävlingen gick okej iaf, springis va en gris på torsdagen men hoppade som en gud på fredagen. och av olika skäl valde vi att stryka oss från lördagen. Så nu laddar vi inför Umeå tävlingarna som är till helgen!! då ska jag debutera 130!!! as taggad

Jag o cajaakörde i natt så kom hem runt halv 5? haha kvällen va inte menad till att vi skulle lyckas. Men till sist så löste sig allting iaf. Jag skulle upp idag halv 12 för att skriva till en komplettering till hemprovet. de tog ca 3,5 h -.- men nu äre gjort iaf o jag ska spendera resten av dagarna för att plugga till D9 provet som jag har tisdag och onsdag.

jag kan inte fatta att de bara är typ 9 dagar kvar av skolan. asså efter de kommer jag aldrig tillhöra en klass igen. hur konstigt känns inte de?!?!? jag har tillhört en klass i,, va blire?, 13 år?? de är som en liten skräckblandadförtjusning. För jag längtar så sjukt mkt på att få starta mitt liv på riktigt!

 
 
Dom här bilderna är en sammanfattning av min långhelg

Kommentera här: